Montag, 10. November 2008

Cuttlebug spot challenge #7



Meine Design Team Karte für die cuttlebugspot challenge diese Woche: "emboss the cut". Will heißen ein die cut zu verwenden - nicht zwangsläufig Cricut - und dieses mit der Cuttlebug zu embossen.
Da ich bis jetzt nur Weihnachtskarten "beigetragen" hatte, habe ich mich diesmal für eine ThankU Karte entschieden.

My design team card for this week´s cuttlebugspot challenge: "emboss the cut". This means to use a die cut - doesn´t have to be Cricut - and emboss it with your cuttlebug.
Since I only posted christmas cards so far I decided to make a thank you card this time.

Kommentare:

Rheannon hat gesagt…

Lovely card~ Your embossing folder adds great texture to your cut. Nice job!
Rheannon

carobalou hat gesagt…

superbe cetet carte..... je suis fan