Donnerstag, 26. März 2009

Just Christmas and Birthday Cards Challenge # 24



Endlich habe ich wieder einmal Zeit gefunden, eine Karte für Just Christmas and Birthday Cards zu machen. Dort gibt es für die neue Challenge # 24 einen tollen Sketch:

Finally I made a card for Just Christmas and Birthday Cards again. For their new challenge # 24 they have a great sketch:



Ich habe einen meiner neuen und einfach zu süßen Sugar Nellie Stamps verwendet - und die obligatorischen Blümchen durften natürlich auch nicht fehlen.

I used one of my new and too cute stamps from Sugar Nellie - and of course there had to be some flowers also.

Kommentare:

Caryn hat gesagt…

Kathrin that is simply stunning. I love that sketch too. I have just ordered some oval nesties so I may have to lift this idea from you if that's ok. Beautiful work as always.

Hugs,
Caryn xxxx

Tanja hat gesagt…

Kathrin, die Karte ist absolut klasse geworden! Total süß! Ich liebe es, wie Du meinen Sketch umgesetzt hast! Vielen Dank dafür und für's Mitmachen bei uns :)

Liebe Grüße Tanja
(JCBC Team)

LINANNA DESIGNS hat gesagt…

This card is stunning Kathrin! i love the image and the delicate colours you've chosen. Thank you for joining in with our challenge this week, hugs Linda x