Montag, 27. April 2009

Papertake Weekly Sketch # 13 und Just Magnolia # 2



Gerade noch in letzter Minute habe ich eine Karte für die Papertake Weekly Challenge gemacht, bei der es diesmal einen Sketch nachzuarbeiten gibt:

Right in the last minute I made a card for Papertake Weekly Challenge where they have a sketch to work with this - or should I say last - week:



Außerdem ist meine Karte auch für Just Magnolia Challenge # 2 bei der es die Farbvorgaben "pink & green" gibt - eine wunderschöne Kombi in meinen Augen.
Da ich immer noch nicht alle meine neuen Magnolia-Stempel verwendet habe, habe ich diesmal zu Tilda als Libelle gegriffen. Die Papiere sind aus dem DCWV Spring Stack, der Stempel ist von Stampin´Up.

I also made this card matching challenge # 2 at Just Magnolia. They have a color combo given which is "pink & green" - a combo I totally love.
Since I didn´t use all my new Magnolia stamps yet I used "Tilda as dragonfly" this time. Papers are from the DCWV spring stack, the stamp is from Stampin´Up.

Kommentare:

hotfly2 hat gesagt…

Deine Karte ist Klasse geworden. Die Tilda ist auch zu süß...


lg annett

Joey hat gesagt…

Die Karte sieht super aus. Super Coloration.


LG Doreen

steph hat gesagt…

Gorgeous card! Thanks for joining us for the challenge!

Kim Piggott hat gesagt…

Such a fabulous card love your gorgeous paper and detail!
Thank you so much for joining us at Just Magnolia!
hugs
kim x

Tab hat gesagt…

Oooh love this Tilda, so pretty! Your papers are fab and I love your layout too!
Hugs Tab xxx

cats whiskers hat gesagt…

This is Awesome love the wonderful colour scheme, paper and your fab colouring of that great Tilda image Thanks for joining us at Just magnolia
Hugs Jacqui x

Rach hat gesagt…

a beautiful card, great details.

Sanne hat gesagt…

Deine Karte ist ganz zauberhaft geworden und gefällt mir richtig gut!
Sanne :o)