Montag, 11. Mai 2009

Stamp with Fun # 6 und Colour Create # 15



Challenge # 6 von Stamp with Fun gibt uns einen wunderbaren Sketch - eigentlich sogar zwei, denn es gibt auch noch eine achteckige Variante davon:

Challenge # 6 at Stamp with Fun is giving us a wonderful sketch - acutally there are two sketches because there is also an octagon version of it posted:



Und Colour Create # 15 hat die Farbkombi "blau und grün" ausgewählt - derzeit eine meine Lieblings-Kombis also ein Must für mich. Als Zusatz- bzw. Wahloption ist noch Paper Piercing gegeben.
Das Motiv ist von Hänglar und ich habe die Kleidung aus verschiedenen Motivpapieren gestaltet, die ich dann auch für den Hintergrund verwendet habe.

And Colour Create # 15 choose "blue and green" - one of my favourite color combos at the moment and so it was a must go for me. They also have paper piercing posted as their extra option.
I used a Hanglar image and paper pierced the clothes with the same papers I used for my background.

Kommentare:

Mona hat gesagt…

deine karte ist wirklich klasse geworden.
Vielen Dank für deine Teilnahme.
LG Mona
swf-team

Annchen hat gesagt…

absolut: 100% sweet :-)

mueppi hat gesagt…

Deine Karte und die Farben gefallen mir super gut!
LG Gisela

All Pink girl hat gesagt…

Beautiful card gorgeoues colouring and detail ,love it ,hugs Dawnxxx

Sandra hat gesagt…

Hi...beautiful card,love the image and colour scheme you have used,a great take on the sketch,thanks for joining us this week at SWF,
Take care
San x

Teddy hat gesagt…

Deine Karte gefällt mir sehr gut ;)

LG
Iris

Mina hat gesagt…

wow what a fantastic Hanglar card, your so lucky being able to get them we cant get them here...thanks for joining in with the Colour create challenge xxx

debby4000 hat gesagt…

Gorgeous card, wonderful colours and lovely cute hAnglar girl.
luv
Debby

Bernd hat gesagt…

die ist einfach traumhaft geworden , ich denke ich werde meiner lieblingsfare rosa mal untreu *gg*

alles liebe , bernd

Giò hat gesagt…

Delicious stamp and beautiful colors! kiss Giò

Kim Piggott hat gesagt…

So fabulous! Love your gorgeous card! Wonderful colour and detail!
Thank you so much for joining us at Colour Create!
hugs
kim x

Tara hat gesagt…

Thanks for joining in with this week's Colour Create challenge! Your card is just gorgeous and I love the shades of blue and green you've used! xx

Joey hat gesagt…

wow... eifach Hammer. Es ist alles so stimmig.


LG Doreen

aardvarkpest hat gesagt…

Great card. Love the papers and colours. Beautiful colouring.

Glenda