Dienstag, 26. Mai 2009

Stamp with Fun # 8 - Sketch - und Cute Card Thursday # 61 - "a sporting chance"



Endlich wieder Challenge-Zeit! Meine erste Karte nach einer Woche habe ich sowohl für die Stamp with Fun Challenge # 8 sowie die Cute Card Thursday Challenge # 61 gemacht. Stamp with Fun hat einen tollen Sketch zur Aufgabe:

It´s finally challenge time again! My first card after one week I made for Stamp with Fun challenge # 8 and for Cute Card Thursday challenge # 61 as well. Stamp with Fun has a great sketch posted:



Und bei Cute Card Thursday wird es diese Woche sportlich! Ein Motiv für egal welche Sportart zählt. Kann man Angeln zum Sport zählen? Ich denke schon.
Auch diese Karte ist für einen Mann - wenn auch einen sehr kleinen. Ich habe den "Going Fishing" Stempel von Rachelle Ann Miller verwendet, das Wasser im Eimer glitzert dank einer Extraportion Stickles so richtig schön in der Sonne. Der Spruch ist von StampinUp, die Papiere von DCWV. Da ich keine richtig passenden Embellishments hatte, habe ich mit ein paar Stickles Wassertropfen imitiert.

And at Cute Card Thursday they are going sporty this week! Just use any sport related image on your card. No matter what kind of sport. Does fishing count? I guess it does.
Also this card is for a man - even if he is a small one. I used the "Going Fishing" stamp by Rachelle Ann Miller, the water in the bucket is reflecting the sun thanks a extra portion stickles glitter glue. The saying is StampinUp, the papers are DCWV. Since I didn´t have any matching embellishments I added a few water drops using some light blue stickles.