Mittwoch, 8. Juli 2009

Whiff of Joy challenge # 38 und Simon Says Paper Piecing



Mittwochs ist wieder Whiff of Joy Tag - und diesmal gibt es einen tollen Sketch:

It´s wednesday again and that means there is a new challenge at Whiff of Joy - it´s a sketch:



Und Simon Says Challenge möchte Karten mit Paper Piecing. Ich habe mich für Willow mit Keksen entschieden, da dieser Stempel ganz gut für diese Technik geeignet ist. Die Papiere, die ich auch im Motiv verwendet habe, erscheinen auch auf der Karte nochmal. Dazu habe ich einen Ticket Stempel von Autumn Leaves, ein Herz-Charm sowie ein gestempeltes Herz von Stampin´Up verwendet.
Ich habe mir erlaubt, auf dem Sketch Motiv und Text den Platz tauschen zu lassen, damit Willow mit ihren Keksen nicht "davonläuft".

And Simon Says Challenge wants to see cards made with paper piecing. I decided to go with Willow with cookies since this stamp is good to use with this technique. The papers that I used for the paper piecing were also used on the background. I used a ticket stamp by Autumn Leaves, a heart shaped charm and a stamped heart image by Stampin´Up.
I changed the places for image and saying so Willow isn´t "running away" with all these yummy cookies.

Kommentare:

Lorraine A hat gesagt…

Oh what a gorgeous card :-) The image is beautiful and the paper piecing is fab !! Love the papers and colours you used :-)

Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
Lorraine and the DT x

Vanessa (aka V, Nessa, oldschool) hat gesagt…

VERY NICE!!!
love the colors and the way you interpreted the sketch too!!!

Crystal hat gesagt…

this card is absolutely gorgeous! i love the colors you used!!

Iris hat gesagt…

Deine Karte sieht absolut super aus. Toll wie du die süsse Willow angezogen hast.

Danke fürs mitmachen bei der Simon Says Challenge.

LG
Iris

gila hat gesagt…

Hallo,
wow deine karte sieht superschön aus, sowas hab ich noch nie gemacht, bin gespannt, ob ich das hinbekomme, papier hab ich jetzt genug, hatte ich mir sonntag in deinem shop bestellt und heute bekommen, sowas von flink, danke
lg gila, gisela

Maria Matter hat gesagt…

Soo beautiful!

Blessing, Maria

muscade hat gesagt…

I like your style. It's not the first time that i see your blog... but the first time that i left a message. I love it!

For this card, i like the colors and the papers!

Giò hat gesagt…

This card is fantastic. I love ALL of it:-)) Hugs Giò

Rach hat gesagt…

this is fantastic, amazing card. hugs rachxx

Rosette hat gesagt…

Wow Kathrin, whar a lovely card! I love paper piecing :) Congrats for the GDT, and welcome aboard! :) I'm sure we'll have a lot of fun :))

Dawn (flowergal36) hat gesagt…

This is a beautiful card. I love the layering you added. Congratulations on being selected as a Guest DT for Belles and Whistles. Your work is amazing.

Bev hat gesagt…

Fabulous card, such wonderful detail. Thanks so much for joining us this week x

debby4000 hat gesagt…

Oh she is gorgeous, such wonderful details and colours.
luv
Debby