Donnerstag, 11. Februar 2010

The Sugar Bowl # 29, Colour Create # 38 und Charisma Cardz think male



Diese Karte habe ich nach dem neuen Sketch von The Sugar Bowl gemacht:

I made this card following the new sketch posted in The Sugar Bowl:



Das "please include" dieser Challenge sind 3 Blumen, 2 Brads und 1 Knopf.
Außerdem habe ich die neue Farbvorgabe von Colour Create verwendet: schokolade, weiß/creme, rot und pink.
Und zu guter Letzt habe ich auch das Thema von Charisma Cardz eingebaut: "think male" - also eine "männliche Karte".

The "please include" of this challenge are 3 flowers, 2 brads and 1 button.
I also used the new color combo from Colour Create which is chocolat, red, white/off white and pink.
And finally I also made my card matching the new theme over at Charisma Cardz: "think male".

Das Motiv ist von Sugar Nellie. Ich finde, der Hund - oder auch Hase, ich bin mir mit meinen Kindern da nicht ganz einig - ist süß und paßt trotzdem wunderbar zu einer Männerkarte. Coloriert habe ich mit meinen Copics.
Die Brads habe ich mit meinem i-Top gemacht und die Pfoten, die mir JayJay geschenkt hat, sind doch ideal dafür!
Der kleine Tag und der Text darauf sind ebenso wie die gestanzte Bordüre von Stampin´Up, die Papiere von DCWV und My Mind´s Eye.

The image is by Sugar Nellie. I think this little dog - or even rabbit, me and my kids don´t think the same here - is so cute but even not too cute for a man´s card.
I used my Copics for coloring.
The brads are selfmade using my i-Top and these cute little paw stamp that JayJay gave to me are perfect for this card!
The little tag and the saying are by Stampin´Up, so is the punched border. Papers are by DCWV and My Mind´s Eye.

Kommentare:

Catherine hat gesagt…

What a gorgeous card Katrin ! The image is so so sweet and I love the flowers and their centers ! Too cute ! Smile from Catherine

Deanne hat gesagt…

So gorgeous Katrin! I love love love all the layers and patterns - I wish I could make layers look like that! Thanks for joining in at Colour Create!

xx-Deanne

Lisa Jane hat gesagt…

what lovely card , i think its a little doggy - by his tail lol
You have coloured him beautifully
- and the colours really work well together
Lisa ;)

scrappyjan hat gesagt…

Beautiful card!! Thank you for joining us at COlour Create this week.
hugs, Janiel

eyecandycrafts hat gesagt…

Hallo Kathrin, Deine Karte gefällt mir sehr gut! Harmonische Farben und auch die selbstgemachten Brads mit den Pfoten sind total süss! Liebste Grüsse aus der Schweiz, Angie

Faye hat gesagt…

So gorgeous, Katrin.

Riet hat gesagt…

What a beautiful card,i love your image and papers.

Hugs Riet.xx

Mina hat gesagt…

gorgeous card Katrin, I love your fabulous SN image...thanks for joining in with the Colour Create challenge
Mina xxx
p.s. you can join in my Colour Create candy now youve entered the challenge

SweetnCrafty Gal aka Carlyann! hat gesagt…

What a lovely Male card! thanks for joing charisma this week! hugs Carlyann (Charisma Owner) xxx

Nina S. B. Macaulay hat gesagt…

what a sweet card! i love the way you have put their design together.
Good luck :O)

Hugs Nina

Kathy hat gesagt…

This is adorable Kathrin!! I love this image and the paw prints you have used!!! Love all the other details as well!
:)kathy