Donnerstag, 17. Februar 2011

a fairy magical day


Hallo Ihr Lieben! Auch heute habe ich eine neue Karte für Euch - entstanden nach dem Sketch von Double Dutch:

Hello my friends! I have a new card to share with you today - made following the sketch from Double Dutch:


Bei Lili of the Valley lautet das neue Thema "Lieblingsfarben"... Oh weh, wieder mal diese schwere Entscheidung. Ich liebe rauchige, gedeckte Farben und heute war mir nach braun, grün und rosa...

At Lili of the Valley the new theme is "favourite colors"... Oh boy, again this hard decision. I love smokey, not very bright colors and today I felt like using brown, green and pink...

7 Kids College Fund möchte diesmal quadratische Karten sehen - sind bei mir ja eigentlich fast alle... ;O)

7 Kids College Fund is asking for square cards - well, nearly all of mine are... ;O)

For Fun Challenges feiert seinen 1. Geburtstag und hat darum das Thema Geburtstag für diese Challenge gewählt.

At For Fun Challenges they are celebrating their first birthday and so they picked this as their theme for the new challenge.

Und bei Dutch Dare Cards soll es glitzern und glänzen.

And at Dutch Dare Cards they want to see cards that glitter and sparkle.

Das Motiv ist von Lili of the Valley, der Text am Computer geschrieben. Und diesmal gibt es kein Copics-Bild, denn außer den Farben E51, E30, E000, E0000 und E93 für die Haut habe ich mal wieder meine Prismacolors zum Colorieren verwendet. Irgendwie war mir danach....

The image is by Lili of the Valley, the saying is computer generated. And this time I don´t have a pic of the Copics used - because except of E51, E30, E000, E0000 and E93 for the skin I didn´t use any. I just felt like using my Prismacolors again today....

Kommentare:

Andrea hat gesagt…

Boah - umfall - wie kriegst Du das nur so toll hin - so zart und lieblich ... lach - ein anderer Ausdruck für die geniale Kreation fällt mir einfach nicht ein! so toll! Du bist wirklich ein Riesentalent!
Drück Dich lieb
Andrea-Emmi41

Drea´s World hat gesagt…

Hey Süße da schließe ich mich mal gleich meiner Namensschwester an ich fall auch gleich um wie klasse ist das Kärtchen denn geworden???
Wunderschön ich bin schwer angetan!Busserl drea

Karin hat gesagt…

Your card looks beautiful.
Thanks for joining us at Double Dutch!

Doreen hat gesagt…

This is stunning.xxx

Sue hat gesagt…

Hi Katrin
a beautiful card, awesome colouring, luv the colour tones, lovely papers & design,sue,x

Mandy's Magnolia cards hat gesagt…

woow beautiful!
greetings, Mandy

Dorcas hat gesagt…

Beautiful card!! THanks so much for joining us at DDCC!

CreaRenata hat gesagt…

Oooh Kathrin, this is sooo cute! Love the colors!

Hugs,
Renata

Annemarie en Merit hat gesagt…

What a beautifull card!!

gr annemarie en merit

Melanie Arnold hat gesagt…

Die sieht ja wieder fantastisch aus. Toller Sketch und super toll coloriert. Aber was sage ich das wissen wir ja alle das deine Werke immer Klasse aussehen.

Ganz liebe Grüße
Melanie

Anne H. hat gesagt…

Your card is gorgeous, as always, Kathrin!
An adorable image and I love the way you make your monochrome cards in brown!
Hugs, Anne

Grenouille Greetings hat gesagt…

Wow! This is an absolute beauty! Love the colours! Warmest wishes, Lesley

debby4000 hat gesagt…

Adorable sweet card Kathrin.
luv
Debby

Marie hat gesagt…

What a wonderful creation! I adore your card. Thanks for playing with us over at For Fun this week.
Love n hugs
Marie

Julie hat gesagt…

This card is magical! It is perfectly stunning! Thank you for playing along with us at 7 Kids College Fund!

Julie

Christine - Cndn Stamper hat gesagt…

Such a beautiful card. Love all the wonderful little details you added. Thanks for joining us at For Fun Challenges this week.

Meera hat gesagt…

This is absolutely gorgeous. I loev the colours you have used too. What a great card. Thanks so much for sharing with us at For Fun.

x Meera x

Helene hat gesagt…

Your cards are very beautiful!

Scrappy Rat hat gesagt…

Beautiful card! That is one complicated card map. :) Thanks for joining us at For Fun Challenges this week.

Angie's Eye Candy Crafts hat gesagt…

Sehr schöne Farbabstimmung. Obwohl so viele Layers übereinand sind, scheint die Karte nicht überladen :) Toll! Gefällt mir sehr... VIEL GLÜCK beim LOTV-Challenge, Angie