Montag, 11. April 2011

stamps & fun = creativity Challenge "Ostern"


Hallo - und wunderschönen Montag! Es ist wieder Zeit für eine neue Challenge bei Stamps&Fun=Creativity. Und wie so viele haben auch wir uns diesmal für das Thema Ostern entschieden.

Hello and happy monday morning! It´s time for a new challenge at Stamps&Fun=Creativity. And as many others also we decided to got with the theme of easter this week.

Ich habe die süßen Hasen von Lili of the Valley verwendet - ich finde es einfach toll, wie viel Spaß sie zusammen haben! Und der Text von Studio G war einfach perfekt dazu.

I went with those cute bunnies from Lili of the Valley - I love how they have fun together. And the saying from Studio G was just perfect to go with them.

Der Sketch stammt von Sweet Sketch Wednesday:

Sketch is by Sweet Sketch Wednesday:




Meine Karte paßt auch zu diesen Challenges:

I am entering my card also into these challenges:

Stamping for the Weekend: easter

Dutch Dare: spring has sprung/der Frühling ist da!

PaperPlay: Critters Galore/tierische Gestalten (ich glaube, so kann man das übersetzen)

Simon Says Stamp: spring colors/easter - Frühlingsfarben/Ostern

Totally Gorjuss: fluffy

Cutie Sunday: Ostern/easter

Und hiermit habe ich coloriert:

And this is what I used for coloring:



So, bis später dann, denn heute gibt es mal wieder zwei Karten von mir!

Hope to see you later since there are two cards I´d like to share with you!