Mittwoch, 27. April 2011

Whiff Of Joy # 103


Hallo und schönen Mittwoch! Es ist Zeit für eine neue Challenge bei Whiff Of Joy - und diesmal gibt es einen tollen Sketch für Euch:

Hello and happy wednesday! It´s time for a new challenge over at Whiff Of Joy - and for this fortnight Jane made a great sketch for you to follow:

Ich habe einen der Weihnachtsstempel so coloriert, daß er prima als Kommunion-Stempel verwendbar ist. Dazu habe ich einfach den Ilexkranz gepunktet ausgemalt und darauf ein paar weiße Mini-Perlen gesetzt. Das gleiche habe ich mit der Girlande um die Kerze herum gemacht. Und der Vers hat mir dazu dann sehr gut gefallen.

I used one of the christmas stamps and colored it so it could be used as a communion stamp easily. Therefor I did little dots when coloring the wreath and put a few white mini pearls on top of it. I did the same with the garland around the candle.
The verse is about god and it´s light that´s always around us.

Bei Creative Friday gibt es diesmal ein offenes Thema - also alles geht.

At Creative Friday they have an open theme - so anything goes.

Bei Polka Doodles lautet die Aufgabe "3 Designpapiere".

At Polka Doodles they want us to use 3 patterned papers.



Hiermit habe ich coloriert:

This is what I used for coloring:


Okay, das wars schon für heute - ich muß die Reste der Familienfeier zum 10. Geburtstag meiner Zwillinge gestern beseitigen... Und dann wird weiter gefeiert! ;O)

Okay, that´s it for today - I need to clean the house from our family party for my twins 10th birthday yesterday... And then the party will go on! ;O)

Kommentare:

ellabella hat gesagt…

Ohhh das ist eine klasse Karte die du da gezaubert hast. Die Farben sind wunderschön. Das Motiv ist wundervoll coloriert. LG Janine

Louise hat gesagt…

Hi Kathrin :)
What an adorable card, you have totally succeeded in your wish to use this stamp for a communion :)
Stunning coloring and colorcombo and you're embellies are just a perfect match :)

Hugs

Saskia hat gesagt…

Great to see your lovely work at Polka Doodles, thanks!!!

Saskia :)

Riet hat gesagt…

So wonderful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Tinchen hat gesagt…

Tolle Karte,die Schlichtheit gefällt mir sehr gut.



LG Tinchen

Chris Olsen, Glowbug hat gesagt…

This is gorgeous!! I just love your take on the sketch and your coloring. The gold accents add such elegance.
hugs,
Chris

Sue hat gesagt…

Wow! this is gorgeous! really beautiful colours. Love the stamp, it's coloured perfectly.

Sue xx

Paolchen hat gesagt…

Liebe Kathrin,

ich komme immer wieder gerne schauen, was Du so Schönes gezaubert hast, aber leider kann ich nicht so oft kommentieren.
Ich möchte Dir daher gerne einen Award verleihen und hoffe sehr, dass Du ihn annimmst.
Bitte schau doch mal auf meinem Blog vorbei, dort kannst Du Dir den Award mitnehmen.

Ganz liebe Grüße
Paola ♥

Barbara hat gesagt…

WOW,
was für eine tolle Idee, das Stempelmotiv für eine Kommunionkarte zu benutzen.
Die zarten Farben gefallen mir besonders.
Vielen Dank für die Teilnahme bei Creative Friday.
LG Babsi

Colette hat gesagt…

Beautiful card, love the image, great way to use it. Glad you could join us at Polkadoodles this week. Good Luck! Colette xx

Tip Top hat gesagt…

Lovely card! Thanks for entering the Polkadoodle Challenge - hope you can join us again next week!

Claire Phillips hat gesagt…

Thanks for playing along in the Polkadoodles 3 dp's challenge - great to see your lovely work! Cheers Claire x

Fliss hat gesagt…

Really lovely card Kathrin.
Thanks for joining in with Polka Doodles 3 patterned papers challenge and good luck!
x