Donnerstag, 30. Juni 2011

Cute Card Thursday - technology


Hallo und schönen Donnerstag! Es ist wieder Zeit für eine neue Challenge bei Cute Card Thursday and wir haben das Thema "Technik" für Euch ausgesucht. Ihr könnt alles technische verwenden, das Euch einfällt - Roboter, Maschinen....

Hello and happy thursday! It´s time for a new challenge over at Cute Card Thursday and we picked the theme of technology for you. You can think of anything technical here, robots, machines etc.

Nun, damit sieht es bei mir schlecht aus und natürlich kamen die Bilder vom Magnolia Stamp-Kit mit der süßen Astronautin erst raus, als ich die Karte schon fertig hatte. Aber zum Glück habe ich ja bastelbegeisterte Kinder! Natascha hat sich dieses Stempelset von SU gekauft und ich habe es mir ausgeliehen. Da ich nicht eine rein-technische Karte machen sondern unbedingt etwas "cutes" unterbringen wollte habe ich die "Waiting Tilda" zusammen mit dem Roboter-Mädchen gestempelt. Der Text "happy bot-day human" ist ebenfalls aus dem Set von SU, zwar anders zusammengesetzt, aber ich wußte, der muß es sein!

Well, I don´t have any technology stamps and of course those pictures of the new Magnolia stamp kit with the cute space Tilda were showing up right after I finished the card. But lucky me I have girls that love to craft! Natascha bought this stamp set by SU and I borrowed it. Since I didn´t want to make a technology only card I combined this robot girl with Waiting Tilda. The saying is also from the same set by SU. I had to combine two different stamps but I knew this is the saying I need to use here!

Der Sketch, den ich benutzt habe, stammt vom Sweet Stop:

The sketch I used is by Sweet Stop:




Und auch zur Metall-Challenge bei Stempelträume paßt meine Karte.

And the challenge at Stempelträume has the theme of "metall".

Zum Colorieren habe ich diese Copics benutzt:

I went with these Copics for the coloring:


Kommentare:

Doris hat gesagt…

ganz toll.... zusammengesetzt und umgesetzt... pefekt,gefällt mir sehr gut!!

LG aus der Schweiz
Doris

Stampin Mindy hat gesagt…

Kathrin you are a genius! This is absolutely darling! That little robot is is so cute and your colors and coloring are amazing!!!! Very inspiring!!

Hugs, Mindy

Autumn Mist hat gesagt…

Fabulous card Katrin, sehr klug!

Astrid hat gesagt…

Wowww Kathrin, I really love this card, absolutely gorgeous !!

hugs Astrid

My name is Wynneth hat gesagt…

Your card is truly fabulous Kathrin - I soooo.... love that adorable little robot and it goes perfectly with Tilda.
hugs
wynneth
x

Brigitte hat gesagt…

WOW, this is fantastic!!! I love that you mix two different kind of stamps!!! Simply amazing!
Brigitte

Manuela hat gesagt…

Hallo Kathrin! Deine Karte ist bezaubernd. Mir gefällt die Farbkombi und die süsse Tilda.
LG Manuela

Louise hat gesagt…

Fantastic card, what a great idea to add the robot
Louise

Christa hat gesagt…

Hi Kathrin , what a great combination of stamps. They look so nice together....Beautiful colours. Love from Holland , Christa.

Drea´s World hat gesagt…

WOW Kathrin ist die schön geworden auch die Farben die du wieder gewählt hast der reinste hingucker und Tilda und Robo find ich sind ein schönes Mädel-Paar!!!
Bussie Drea

Sue hat gesagt…

WoW! This is stunning!!! really gorgeous colours. Love your colouring and the layout. The gold metallic wire looks amazing!! Really beautiful card!

Have a wonderful weekend!
Sue

Monika/Buzsy hat gesagt…

What a lovely card! The images and so pretty, the coloring is amazing, and the embellishments are perfect. Thank you for playing along with us at The Sweet Stop.

debby4000 hat gesagt…

Oh what a cute fabulous card Kathrin.
luv
Debby

Helga hat gesagt…

Was für eine süße-technische Karte. Wie Tilda auf das kleine außerirdische Wesen neugierig herunter schaut - die Idee - einfach genial.
Liebe Grüße Helga
http://helgaskartentraum.blogspot.com/

MauMau88 hat gesagt…

Schön geworden!
Danke für deine Teilnahme bei StempelTräume!

Jennipher Lowery hat gesagt…

Excellent take on the sketch. Love all the neutral tones.

Pet73 hat gesagt…

Wahnsinns-Karte! Bin ganz hin und weg! Tolles Motiv und die ganze Deko - Spitze!