Samstag, 25. Juni 2011

Stempeleinmaleins - Ausgabe vom 25. Juni 2011


Hallo Ihr Lieben! Es ist der letzte Samstag im Monat und somit Zeit für eine neue Challenge beim Stempeleinmaleins. Und das ist der Sketch des Monats:

Hello over there! It´s the last saturday of the month and so it´s time for a new challenge over at Stempeleinmaleins. And this is the sketch of this month:



Ich habe ein Motiv von Belles´n´Whistles verwendet: "A Blossom For You". Irgendwie verselbständigt sich mein Stil momentan ein wenig und jetzt war mir mal wieder nach einer vintage Karte. Auf die Idee mit dem Filmstreifen ist mein Mann gekommen - ganz spontan als er den Sketch gesehen hat.

I used an image by Belles´n´Whistles: A Blossom For You. Somehow my style is changing at the moment without me wanting it to - so for today I made a vintage styled card again. The idea of the film strip behind the image is something my husband came up with when he saw the sketch.

Ich möchte mit meiner Karte auch an diesen Challenges teilnehmen:

I am entering my card also here:

Colour Create: weiß, grau und blau/white, grey and blue

Timbroscrapmania: in the garden/im Garten

Stampin for the Weekend: my favourite things (flowers, flourishes, Crackle Paint)/Lieblingsdinge (Blumen, Schnörkel, Crackle Paint)

Daring Cardmakers: something old, something new.... (old: film strip die, new: pearl pin)/etwas altes, etwas neues.... (alt: Filmstreifen Die, neu: Perlenpin)

Und das sind die Copics, die ich zum colorieren benutzt habe:

And these are the Copics I used to color the image in:



Kommentare:

Suze hat gesagt…

What a beautiful card Kathrin i love the colors and images.

Hugs Suze xxx

Kathy hat gesagt…

Love the soft blue shades you've used here, Kathrin
Thanks for sharing your lovely card with The Daring Cardmakers
this week!

Lynda hat gesagt…

A very pretty card Kathrin. Thanks for joining in with Daring Cardmakers.

Lynda xxx

Casi hat gesagt…

Wow, wie schön. Das erinnert mich daran, dass ich das Motiv auch habe, aber ich wäre nie auf die Idee gekommen, das so toll zu colorieren.

LG Kerstin

BA hat gesagt…

deine karte ist so romantisch und wunderschön
danke fürs mitamchen bei TSM
xoxo BA

purple_pea_fran hat gesagt…

Beautiful card. I especially love the colours and embellishments. Thanks joining in the Something Old, Something New challenge at Daring Cardmakers this week.

Sue hat gesagt…

Hi hun
a gorgeous card, awesome colouring as always, luv the colours, have lovely weekend, sue,x

Riet hat gesagt…

So beautiful card,I love the image and the colours.

Hugs Riet.xx

Nicoletta hat gesagt…

what a beautiful card! it's very romantic!
thanks for joining us at TSM challenge
Hugs
Nicoletta

Keilly hat gesagt…

Wow gorgeous card, such soft colours used. Thanks for sharing with us at Daring Cardmakers this week.

Pet73 hat gesagt…

Superschöne Karte. Und so wunderbare Deko! Toll!

Chris hat gesagt…

totally adorable card, thanks for playing with us at SFTW.

Kate's Makes hat gesagt…

This is stunning and what a clever use of your embellishments, such lovely colour scheme too :o) Thanks for sharing your favourite things with us over at SFTW and good luck! Kate x