Freitag, 2. September 2011

a little snowbuddy


Hallo Ihr Lieben! Ja, ich weiß, es ist August. Aber als ich einen Stempel für meinen heutigen Simply Sassy Post gesucht habe hat mich Tammy mit Ihren großen Augen angesehen und wollte unbedingt zu Papier gebracht werden. Darum gibt es heute eine winterliche Karte von mir. Detail wie immer auf dem Simply Sassy Blog...

Hello dear ones! I know, it's still august. But when I looked for a stamp I wanted to use for todays Simply Sassy post Tammy was looking at me with her big eyes and wanted to be stamped right now. So I am sharing a winter-ish card with you now... As always details can be found at the Simply Sassy blog...

Copics, die zum Einsatz kamen:

Copics used her:




Kommentare:

Dragonlady hat gesagt…

Really cute card, love the soft colours.

Hugs Ali x

Kristel hat gesagt…

This is a stunning card Kathrin!! Looks amazing!
Hugs Kristel

Craftilicious hat gesagt…

This is a beautiful card Kathrin - I love the soft blues and pinks and the sentiment is really cute and funny :-)
x

Tasha hat gesagt…

Stunning card Kathrin, I really love the grey and pink. Mind you, all of your cards are stunning :-)
Tasha
xxxx

Gemma hat gesagt…

This image made me smile, she is just adorable and your colouring is stunning, great colours you useds as well. Schones Wochenende und liebe Gruesse, Gemma

Maria Therese hat gesagt…

Your card is fantastic sweetie I rally love the colors and your coloring is awesome as always ♥

Helga hat gesagt…

Eine winterliche Karte auch zum Schmunzeln ! Super gestaltet !
LG
Helga

Schnipsel und mehr...die Papierwerkstatt hat gesagt…

superschön ist deine Karte mal wieder geworden, die Farbzusammenstellung gefällt mir super gut!..und der Stempel ist ja richtig putzig.
LG Clarissa

Maria Therese hat gesagt…

Just love your card♥♥ The coloring and the colors are so pretty and fab papers ♥♥♥