Sonntag, 16. Oktober 2011

Magnolia Down Under # 118


Schönen Sonntag Morgen! Es ist wieder Zeit für eine neue Challenge bei Magnolia Down Under - und diesmal ist dieser Sketch Eure Aufgabe:

Happy sunday morning! It's time for a new challenge at Magnolia Down Under - and this week's dare is this sketch:


Ich habe lange überlegt, ob ich auf die neue Kollektion warten soll, aber wie es so ist, wenn man auf etwas wartet - meist kommt es zu spät. Darum habe ich den süßen Edwin hier verwendet, zusammen mit der Fichte, der Bank und dem Winter-Zaun. Naja, und als die Karte fertig war, kam die neue Kollektion. LOL Aber ich finde die Karte trotzdem schön.

I've been thinking quite a while if I should wait to make my card for the new collection to come in but well, you never know if it will be in time. So I went with the cute Edwin here and the fir, the winter fence and the bench. Well, and when my card was finished the new collection arrived.LOL But I like this card nevertheless.

Ich möchte gerne hier mitmachen:

I want to enter my card here:

TOMIC: use a sitting Tilda or Edwin and at least one Magnolia Die

Und hiermit habe ich coloriert:

And here's what I used to do my coloring:


Kommentare:

AnnasArt hat gesagt…

Hallo Kathrin,, das ist eine wunderschöne Karte. Ich mag den Stempel auch total gern. Du hast den Schnee auch toll hinbekommen, bei mir klappt das noch nicht so richtig.

Ich wünsch Dir einen kreativen Sonntag, lieben Gruß von Ingrid!

Inkypinkydelights hat gesagt…

Absolutely gorgeous Kathrin, I love it! Judy x

Lia hat gesagt…

Da kommt doch schon ein richtiges Wintergefühl!
Eine wunderschöne Karte hast Du gemacht!
Liebe Grüsse aus Holland,
Lia

Jane hat gesagt…

Absolutely gorgeous Kathrin! my new stamps arrived yesterday too! can't wait to see what you do with them! hugs, Jane xxx

applejack cards by sue hat gesagt…

I love visiting your blog and seeing what craftyness you've been up to. This is adorable. Lovely image and colours and embellishments.

yvon hat gesagt…

Wow, this is gorgeous. Edwin is so cute and your coloring is suberb.
Hugs, Yvon

Mandy's Magnolia cards hat gesagt…

so gorgeous Kathrin :)
have a nice sunday
hugs, Mandy

Astrid hat gesagt…

Hi Kathrin, this is a gorgeous card, and they are so lovely the newies.
Hugs Astrid

Manu hat gesagt…

Eine wunderschöne Karte.

LG manu

Riet hat gesagt…

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Chris hat gesagt…

Such a beautiful card! I love your colouring and design and all the wonderful details too. Thanks for joining us at TOMIC this time. Chris and the TOMIC team. :)