Montag, 5. Dezember 2011

Belles'n'Whistles Challenge "sparkle"


Und nochmal hallo - hier bin ich wieder.
Auch bei Belles'n'Whistles gibt es eine neue Challenge. Diesmal war ich an der Reihe, ein Thema zu wählen. Und passend zur Jahreszeit habe ich mich für "Glitzer" entschieden.

Hello again, here I am back again. Also at Belles'n'Whistles we have a new challenge up for you. It was my turn to host the challenge and I picked "sparkle" as the theme of this fortnight.

Ich habe hier den süßen Stempel "Brooke's 1st Christmas" verwendet. Unter dem Motiv habe ich eine Rosette platziert und auch wenn sie nicht ganz rund geworden ist (waren wohl zu viele Falten) finde ich, daß es einen tollen Effekt auf der Karte gibt.

I used Brooke's 1st Christmas here.
Underneath the image I put a paper rosette and even if it didn't really turn out round (guess I made too many pleates here) I think it adds a nice look to the card.

Hier möchte ich gerne teilnehmen:

I want to enter my card here:

Sweet Sketch Wednesday: sketch

Christmas Cards all Year round: anything goes

Bastelmühle: weihnachtliches (mit Option Sterne)

Und hiermit habe ich coloriert:

And this is what I did the coloring with:



Kommentare:

mgoll88 hat gesagt…

was für ein süßes motiv und sooo genial coloriert...ein wunderschönes Weihnachtskärtchen ist das!
Rot weiß ist einfach eine ganz tolle Farmkombination.

LG
Michaela

Jing hat gesagt…

this is so cute and love the colors and combinations! Fab!

mulberry station hat gesagt…

Wow, you card is sunning. Gorgeous coloring and beautiful take on the sketch. It is so nice to have you join us.
Nancy SSW-DT

Mau xx hat gesagt…

This is Gorgeous Kathrin, Love the Doily and your colours are beautiful. xx

Helga hat gesagt…

Da ist Dir schon ein Spitzen-Werk gelungen. Ich finde die Rosette macht die Karte zu etwas ganz Besonderem ! Sie hebt sich von den meisten Karten unvergleichbar ab!
Ich möchte auch versuchen das so toll hin zu bekommen.
Verrätst Du mir wie lange der Papierstreifen war, bevor Du ihn in Falten gelegt hast.
Danke für Feedback auf meine e-mail adresse
helga.grauer@aon.at
Ganz liebe Grüße und Gratulation zu dem Meister-Werk
Helga

CreaRenata hat gesagt…

Cute!

Hugs,
Renata

Jeannie hat gesagt…

This couldn't be more perfect if you tried! Of course I adore that image and your coloring of it, but that tiny bell hanging from the bow really captured my heart! Thanks so much for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Michelle's Blog and Cards hat gesagt…

This is so beautiful. The image is so adorably cute and beautifully coloured in. A really nice on the sketch and I love the edging around the circle. Thanks for sharing with us at Sweet Sketch Wednesday - Michelle DT x

Drea´s World hat gesagt…

Oh mein Gott ist die niedlich geworden durch und durch ein Zuckerwerk Süße lieben Gruß drea

Kathie hat gesagt…

Hi Kathrin, your card is absolutley stunning. Your image is so perfect and you have coloured it perfectly I'm in love with it. I love your added texture and embellishments. Awesome job and thanks so much for sharing your card with us at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW-DT

Riet hat gesagt…

So wonderful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

ScrappyAndrea hat gesagt…

Hi Kathrin,
ich finde die Rosette perfekt!
Einfach nur wunderschön deine Karte!
Und Glitzer liebt ja jedes Mädchen :-))
LG Andrea

yvon hat gesagt…

This is an adorable image and so gorgeous colord. Beautiful card.
Hugs, Yvon

Cino hat gesagt…

This card is gorgeous! The doily is so cool! Love it!

Sharon Basel hat gesagt…

Oh my goodness Kathrin this is magnificent! The beautiful stamp coloring to perfection and all the wonderful distressed elements that make this feel vintage are my favorite aspects. Just fabulous I love it. Thanks for joining us again this week at Sweet sketch Wednesday!
Sharon, SSW-DT

Genevieve hat gesagt…

Oh my! Such a beautiful creation, the image is unbelievably cute.Thanks for joining us @ Sweet Sketch Wednesday :)

Genevieve DT

Arlana hat gesagt…

Oh such a sweet card and just so beautiful. Love you sweet papers and fun layering. Gorgeous HUGS Arlana@SSW!!!

Patti P. hat gesagt…

I adore this image and all of your extra touches make this a work of art! Love your colors! Have a wonderful week and thanks for sharing at Sweet Sketch Wednesday.

Patti SSW/DT

clare hat gesagt…

simply wonderful.thanks for joining us @ CCAYR.x

Stempelhexe hat gesagt…

Was für ein traumhaft schönes Kärtchen, bin hin und weg.

LG
Ulla

hellerlittle hat gesagt…

Boah Kathrin...
was für ein Hammerkärtchen, so liebevoll bis in jedes Detail !!!
Ich bin hin und wech !!!!
Danke für deine Teilnahme bei BMC# 26(Bastelmuehlen Challenge)
LG hellerlittle