Samstag, 10. Dezember 2011

Stempeleinmaleins - Ausgabe vom 10. Dezember 2011


Schönen Samstag Euch allen!
Es gibt wieder eine neue Ausgabe des Stempeleinmaleins, diesmal mit einer Anleitung für die 3-Drawer-Box, oder zu Deutsch "3-Fächer-Box".

Happy saturday to all of you!
We have a new issue of Stempeleinmaleins up for you and this week we show you how to make this 3-Drawer-Box.


Die Fächer sind befestigt, also nicht rausziehbar, aber der Deckel läßt sich aufklappen.

The drawers are fixed so you can't pull them out. But the whole lid can be opened.


Und so sieht mein Deckel aus.

And this is the top of my box.

Hier möchte ich gerne teilnehmen:
I want to enter this box here:

Stamping for the weekend: christmas

Charisma Cardzhttp://charismacardz.blogspot.com/: no cards

Totally Gorjuss: let it snow

Und hiermit habe ich coloriert:

And these are the Copics used here:




Kommentare:

Cat's sCrap hat gesagt…

Hallo Kathrin,

Welche schöne Verwirklichung! Ich bete den Stempel an, den du benutzt hast, er ist super niedlich ! Ich bete an.

Sorry, if my German isn't correct.
Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

Küßchen von Frankreich.
Catherine.

Riet hat gesagt…

This is so gorgeous.

Hugs Riet.xx

Yvonne´s kleine Bastelwelt hat gesagt…

Huhu Kathrin,

deine Box ist richtig toll geworden...die Schnecken finde ich richtig klasse!!!

Viele liebe Grüße,
Yvonne

Samantha hat gesagt…

Oh this is a fabby fun project love this very much! Thanks for joining in with us at Totally Gorjuss this week, see you soon! hugs Samantha :0)

Lisa hat gesagt…

Such a pretty creation.Thanks for joining us at Charisma this time and good luck in the draw!

Lisa x

xxxtglxxx hat gesagt…

This is a stunning creation - it looks amazing! :)

Thanks so much for playing at Charisma Cardz this week,

hugs

xxalisonxx

Mummylade hat gesagt…

What a fantastic creation! Thank you so much for joining in our Christmas challenge at SFTW and good luck!