Freitag, 6. Januar 2012

The Sketchy Challenge # 13


Hallo Ihr Lieben!
The Sketchy Challenge startet heute mit Challenge # 13, die Aufgabe ist wie immer ein Sketch:

Hello dear ones!
The Sketchy Challenge # 13 is starting today and as always we have a sketch for you:


Da wir ja mit großen Schritten auf Valentin zugehen, habe ich diesmal diesen süßen Henry mit dem Herzballon verwendet. Und damit es nicht zu kitschig wird, habe ich lila und grau als Farben gewählt.

Since we are on our way to Valentine's now I went with this cute Henry with heart ballon - in grey and purple to not overdose the sweetness.LOL

Hier möchte ich gerne teilnehmen:

I want to enter here:

My Time To Craft: hugs and kisses







Kommentare:

Catherine hat gesagt…

Wow! I adore all your layers on this, fantastic!

Julie hat gesagt…

Stunning card - wonderful colouring!! Juliexx

Sinikka hat gesagt…

Eine sehr schöne karte, tolle kombination mit den wolken.
LG Sinikka

Anne H. hat gesagt…

WOW - your card is wonderful, Kathrin!
An adorable image, beautiful colors and so many lovely details.
Thanks for joining us at Stampavie and More.
I wish you a very happy 2012.
Hugs, Anne