Dienstag, 10. Juli 2012

Eine Eisfee im Sommer


Hallo und schönen Dienstag!
Wie jede Woche, zeige ich Euch auch heute eine Karte mit einem der süßen Stempel von Sugar Nellie. Und diesmal habe ich "I Grant You One Wish" verwendet. Auch wenn Sommer ist, die Schneeflocken und der frostige Look haben mich zumindest etwas abgekühlt.

Hello and happy tuesday!
As every week I am sharing a card using one of those cute stamps by Sugar Nellie. And this week I went with "I Grant You One Wish". Even if it's summer outside - those snowflakes and the frosty look cooled me down a bit.

Ich habe das Motiv hier zweimal gestempelt - einmal nur die Flügel in blau-grau-grün, und darüber dann den Rest des Motives mit schwarzer Farbe. Vorher habe ich so genau wie möglich die schwarze Tinte von allen Flügel-Linien abgewischt. Ich gebe zu, ich brauchte zwei Versuche, aber das Ergebnis war es wert!
Natürlich durften ein paar große Schneeflocken und Eiskristalle als Deko nicht fehlen.

I stamped this image twice - first I only inked up the wings with a blue-grey-green-ish color and then added the rest of the image with black ink. Before I removed as acurat as possible all the black ink from the wings' lines. I admit, I needed two tries but the result was definately worth it!
Of course I had to add some snowflakes and sparkling ice crystals as decoration.

Hier möchte ich gerne mitmachen:
I'd like to join these challenges:


Daring Cardmakers: color combo

Saturday Challenge: pastell colors

Stamp with Fun: Lieblingsstempel

Und hiermit habe ich coloriert:
Coloring has been done using these Copics:



Kommentare:

mgoll88 hat gesagt…

Ein zauberhaftes Kärtchen... sieht klasse aus!!!

LG
Michaela

Caz hat gesagt…

Absolutely gorgeous Kathrin.
Hugs
Caz x

Micha hat gesagt…

Eine wunderschöne Karte, sieht supertoll aus..

LG Micha

Sharon (glitterangel) hat gesagt…

Beautiful! I love those snowflakes. Thanks for joining in with the Daring Cardmakers this week x

Curlybear hat gesagt…

Thank you so much for joining us at The Secret Crafter Saturday Challenge with absolutely amazing creation its just perfect,

I hope you will try to join us again next week,

Have a lovely week,
Hugs Bridget SCSC DT

Juny84 hat gesagt…

eine wunderschöne Karte !!!

Viele liebe Grüße Jenny

Riet hat gesagt…

So beautiful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers

Hugs Riet.xx

Poldy/Gaby hat gesagt…

Die sieht echt super aus :)

June Nelson hat gesagt…

Just so beautiful, love the snowflakes and the image is perfectly coloured, huggies June xxx

Cards by Manuela hat gesagt…

Hallo liebe Kathrin! Schau mal bei mir vorbei, ich habe einen Link mit Anleitung gefunden, wie man die Anzahl bei Kommentare wieder sichtbar machen kann.
Bei mir hat's wunderbar geklappt.
Liebe Grüsse
Manuela

Alyce hat gesagt…

Oooh love this Kathrin! Such a beautiful image with stunning colouring :)

butterfly hat gesagt…

This is absolutely gorgeous. I love your image, your layering, and the lovely, delicate snowflakes - perfect! Es ist doch wunderschoen! (Ich habe keine umlaut, entschuldigung.)
Alison x

Kjersti hat gesagt…

A lovely card Kathrin, gorgeous image and she is colored sooo beautiful - in lovely winter colours!
Have a nice week!
Hugs Kjersti:)

Maria Therese hat gesagt…

Fabulous card sweetie! Thank you for joining us at The Sugar Bowl ♥

downrightcrafty hat gesagt…

Beautiful pastels and a gorgeous creation, thank you for joining us at the Secret Crafter Saturday Challenge
Hugs Kate xx
PS I have 1000 follower candy if you are interested :)

Kathy hat gesagt…

Kathrin, this is absolutely beautiful, so pretty and delicate. Thanks for joining in with this week's July Colour Combo challenge fromThe Daring Cardmakers

Gez hat gesagt…

Totally GORJUSS ♥ Thank you for joining the Daring Cardmakers this week. Gez.