Freitag, 6. Juli 2012

The Sketchy Challenge


Wunderschönen Freitag Abend!
Schon wieder sind zwei Wochen rum und somit gibt es eine neue Challenge bei The Sketchy Challenge. Und so sieht unser neuer Sketch aus:

Happy friday evening - or whatever it is where you are!
Another two weeks have passed and so there is a new challenge at The Sketchy Challenge. And this is what our new sketch looks like:


Für meine Karte habe ich diesen süßen Engel Heavenly Angel von Sugar Nellie verwendet. Die Stempellinien der Flügel habe ich mit Glitter nachgezogen.
Die Kombo aus gold und weiß mit etwas blau fand ich prima und große goldene Sterne als Deko boten sich natürlich auch an.

For my card I used Heavenly Angel by Sugar Nellie. The stamped lines of the wings have been covered with some glitter.
I loved the combo of white, blue and gold for this image and those big golden stars as decoration were my first idea to pick up something from the image.

Hiermit habe ich coloriert:
Coloring has been done with these Copics: