Sonntag, 5. August 2012

Magnolia Down Under - a sketch


Hallo Ihr Lieben!
Es ist Zeit für eine neue Challenge bei Magnolia Down Under - und diesmal haben wir einen Sketch für Euch:

Hello dear friends!
It's time for a new challenge at Magnolia Down Under - and this week we have a sketch for you:


Ich habe hier die süße Tilda Makes a Blueberry Blanket und den Old Swedish Chair kombiniert. Und passend zum Thema Nähen habe ich dann auch meine Embellishments gewählt: eine kleine Garnrolle mit Nadel, Stoff und Spitze, etwas Tüll und ein aufgenähtes Label mit dem Text "you're SEW sweet". Und ich weiß auch schon, wer diese Karte bekommt...

I combined Tilda Makes A Blueberry Blanket and the Old Swedish Chair here. And matching the sewing theme I picked my embellishments: a little garn roll with a needle, fabric and lace, some tulle and a sewn on label with the text "you're SEW sweet". And I know who will get this card....

Hier möchte ich gerne mitmachen:
I am joining these challenges:

Magnolia-licious: photo inspiration

Challenge Up Your Life: anything goes

Und hiermit habe ich coloriert:
Coloring has been done using these Copics:



Kommentare:

mgoll88 hat gesagt…

Ein wirklich zauberhaftes Kärtchen... sieht total klasse aus und diese Farben sind ein wahrer Traum!

LG
Michaela

Caz hat gesagt…

Beautiful creation Kathrin. Love the soft colour pallet, fab image and gorgeous embellishments.
Hugs
Caz x

Louise hat gesagt…

Hi Kathrin! ❤
Wow, sweetie! You sure did an amazing job with that sketch! Ill definately save it and use it sometime!
Stunningly inked - as always and I love the color scheme you have chosen to work with :) Amazing detail too!

Big hugs! ❤

Frl. Phantastisch hat gesagt…

Ich liebe die Farbkombi mint und weiß :)

…Phantasiewelt…

June Nelson hat gesagt…

Wow this is beauitufl, the colours are fantsdtic love it, big huggies June xxx xxx

Yvonne's cardcorner hat gesagt…

Absolutely gorgeous!
hugs Yvonne

Riet hat gesagt…

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Nickmalolle hat gesagt…

Eine tolle Karte. Danke für´s mitmachen bei Challenge up your life. Ich wünsche dir viel Glück.

Sandra hat gesagt…

beatiful card!! i love it!
Thanks for joining us at Challenge up your life
XXX
Sandra