Montag, 15. Oktober 2012

Stamps&Fun=Creativity - Pins


Hallo Ihr Lieben!
Wie gewohnt, starten wir die Woche mit einer neuen Challenge bei Stamps&Fun=Creativity. Das Thema diese Woche lautet "Pins".
***
Hello dear ones!
As usual the week starts off with a new challenge over at Stamps&Fun=Creativity. And the theme of this week is "pins".

Ich habe mich mal wieder für eine monochrome Karte in Brauntönen entschieden und dafür diese süße Tilda aus der neuen Kollektion verwendet.
Die Schneeflocke habe ich mit silbernem Glitzer überzogen und auch die Schneeflocken auf der Karte haben Silberglimmer abbekommen.

I decided to make a monochromatic card using different shades of brown again and went with this cute Tilda from the newest collection.
The snowflake has been covered with silver Stickles and also the snowflakes on the card got that hint of silver glitter.

Hier möchte ich gerne mitmachen:
I am joining these challenges:

Tilda's Town: walking in a winter wonderland


One Stitch At A Time: music or song

Coloriert habe ich mit Copics:
Coloring has been done with Copics: