Mittwoch, 30. Januar 2013

Whiff Of Joy Challenge # 147


Hallo Ihr Lieben!
Heute startet auf dem Whiff Of Joy Blog unsere neue Challenge. Diesmal mit dem Thema "love and heart(s)". Natürlich passend zum bald anstehenden Valentinstag.

Hello dear ones!
Today at the Whiff Of Joy Blog our new challenge gets life. The theme for this fortnight is "love and heart(s)". Just in time for the soon to come valentine's day.

"Ich bringe Dir mein Herz" heißt der Stempel mit dem süßen Zwerg, den ich für meine Karte verwendet habe. Ich liebe diesen Stempel und er war meine erste Wahl als ich "Herz" gelesen habe.

"Delivering my heart to you" is the name of this stamp with the cute gnome, that I used for my card. I love it and it was the first one coming to my mind when I read "heart" in the theme.

Hier möchte ich gerne mitmachen:
I am joining:


Try it on Tuesday: get ready to celebrate valentine's day

Cards for Men: transport

Hiermit habe ich coloriert: 
Coloring has been done with:



Kommentare:

Desire Fourie hat gesagt…

This is so cute. Love the layers.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Elfie Mengi hat gesagt…

Sehr schöne Karte ist das geworden und ich finde das Motiv sehr aussagekräftig. Richtig toll. Auch um einem Mann die Karte zu schenken.
Lg Elfie

Riet hat gesagt…

What a gorgeous card.

Hugs Riet.xx

mgoll88 hat gesagt…

Super passend dein Kärtchen, total bezaubernd diese Gestaltung, einfach wunderschön!

LG
Michaela

Stacy aka Twinshappy on SCS hat gesagt…

Very sweet image, beautiful coloring. Those little roses are wonderful.

die amelie hat gesagt…

Großartig coloriert!!! Eine entzückende Karte! Lieben Dank fürs Mitmachen auf TioT!!

Grüße,

Claudia x

Evil Edna hat gesagt…

really beautifully put together card. Thank you for sharing at TIOT.EE

Jeanette hat gesagt…

Such a sweet card :)
Hugs Jeanette xxo

Michelle B. hat gesagt…

What a beautiful card. Fab coloring and love how you added shadows! Completely adorable. So glad you joined us for our Transport challenge at Cards for Men.

Donnas Den hat gesagt…

Great card. Thanks for joining us over at Cards for Men and good luck with the challenge.

Donna xx

Becky hat gesagt…

This is so cute! Wonderful colors.

♥ Sonja Bekker ♥ hat gesagt…

Wow wonderful Kathrin
Love It.
Hugs Sonja

Anne H. hat gesagt…

Your card is wonderful!
An adorable image and lovely details.
Thanks for joining us at Stampavie and More.
Hugs, Anne

Annie hat gesagt…

a fabulous Valentine card! thank you for joining in with us at Stampavie and More.
hugs, annie x

Wendy Nicola Jackson hat gesagt…

LOVE this stamp! Love the mushroom paper too. Gorgeous card. Hugs, Wends xxx