Montag, 24. Mai 2010

Cupcake Craft # 92


Es ist schon wieder Zeit für eine neue Challenge bei Cupcake Craft - diesmal haben wir das tolle Thema schwarz, grau plus eine weitere Farbe. Nun, bei mir mußte es rosa sein....

It´s time for another challenge over at Cupcake Craft and we have a color combo for you this time: black, grey pluse one other. Well, I just had to pick pink as the third color.

Das Motiv, für das ich mich entschieden habe, ist eines der süßen Gorjuss Girls von Sugar Nellie. Die Kreise sind von Stampin´Up - darin steht einmal "hello" und einmal "friend". Irgendwie ist das auf dem Foto einfach nicht erkennbar.

The image I used is one of the cute Gorjuss Girls by Sugar Nellie. Those circles are by Stampin´Up - in one is written "hello" and in the other one "friend". I wasn´t able to make that show up better on the pic.

1 Kommentar:

Riet hat gesagt…

So beautiful card,i love your image and your papers.

Hugs Riet.xx