Freitag, 31. August 2012

The Sketchy Challenge # 31


Hallo Ihr Lieben!
Auch bei The Sketchy Challenge gibt es eine neue Aufgabe für Euch - und wie der Name schon sagt, ist es ein Sketch:

Hello dear ones!
Also at The Sketchy Challenge we have a new challenge up for you - and as the name says it is a sketch:


Hier habe ich den süßen Küss-den-Koch-Henry aus der neusten Kollektion von Whiff Of Joy verwendet. Die Stempel kamen ja heraus, als ich im Urlaub war, und so habe ich den Blog Hop leider verpaßt. Aber ich konnte es kaum erwarten, die Stempel einzuweihen.
Auch der Text ist von Whiff Of Joy - und ebenfalls neu: Kalorienreich.

I used the cute Kiss the Cook Henry from the newest release from Whiff Of Joy. Those were released when I was in vacation and so I missed the blog hop. But I couldn't wait to ink those up.
Also the text ist by Whiff of Joy - and new: Kalorienreich, a set of german sayings.

Hier möchte ich gerne teilnehmen:
I am joining here:

Simon Says: anything goes


Und hiermit habe ich coloriert:
And this is what I used to color the image in:



Kommentare:

Janine Vegter hat gesagt…

so funny image
have to work on the new fallkit..first moanten
(ppsst can you help me with the mr linky on the challenge)

mgoll88 hat gesagt…

wow, ein schönes Kärtchen und gerade auch dieses Muffinpapaier passt da super dazu

LG
Michaela

Riet hat gesagt…

So gorgeous card,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Cordine hat gesagt…

Gorgeous card!
Hugs
Cordine

Anne H. hat gesagt…

Your card is wonderful, Kathrin!
An adorable image and beautiful colors. I love all the layers.
Thanks for joining us at Stampavie and More.
Hugs, Anne

cheiron hat gesagt…

Wonderful card. Love that image. Thank you for playing along with the Anything Goes Challenge over on the Simon Says Stamp Challenge Blog!