Freitag, 18. September 2009

Just Magnolia challenge # 23 und Daring Cardmakers



Just Magnolia hat pünktlich zum Freitag wieder einen neuen Sketch gepostet:

Just Magnolia posted right in time for the weekend their new sketch:



Und bei Daring Cardmakers heißt es diesmal "shabby chic". Hihi, genau das meine...
Also habe ich mich gleich hingesetzt und gleich noch eine Karte gebastelt.
Das Motiv ist die Jam Tilda von Magnolia, der Spruch ist von Stampin´Up.

And at Daring Cardmakers they are asking for "shabby chic". Hehe, exactly my style... So I went ahead and made another card.
The image is "Jam Tilda" by Magnolia, sentiment by Stampin´Up.

Kommentare:

Lynda hat gesagt…

Wow this is such a pretty card - gorgeous colours - love your shabby chic style!

Lynda xxx

megastamper hat gesagt…

wow deine karte ist ja wieder supersüss und alles passt super zusammen.
hab ein schönes wochenende.
liebe grüsse, bea

Paula hat gesagt…

such a pretty card...like your take on this weeks DCM challenge

Simone hat gesagt…

Was für eine zauberhafte Karte! Die zarten Farben finde ich wunderschön.

Liebe Grüße
Simone

Juls hat gesagt…

so beautiful!! Love the colours and the gorgeous pearl detail!!

Rein hat gesagt…

Süße Karte, die Spitze ist klasse!!

Renata hat gesagt…

Huh???? Shouldn't this be the Bells Bloghop???

Best regards, Renata

Jeannie Phillips hat gesagt…

Oh so so so pretty as usual...I love it wonderful job.
hugs
Jeannie

dolcreations hat gesagt…

This is such a pretty card. I love how you have made it so delicate looking. That lace border on the bottom is just perfect! Great job,
Christine

Lilian hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Lilian hat gesagt…

Kathrin, you're on a roll! 2 cards right after the hop? wow!!! Gorgeous works! Have a wonderful day!

Sorry had to correct my spelling :)

Mo hat gesagt…

Deine Karte gefällt mir sehr gut, super schön!
Liebe Grüsse,
Mo

Kathy hat gesagt…

This is lovely, everything works so beautifully, thanks for Daring with us this week

mueppi hat gesagt…

Hallo Katrin
ich wollte mich bei Dir ganz herzlich für den tollen Gewinn und die prompte Lieferung bedanken!!!!!!!
Deine Karten (Beigabe) und die Du jetzt eingestallt hast, gefallen mir ausgesprochen gut!!!!!!
Ich wünsche Dir noch ein wunderschönes Wochenende!
LG Gisela

Kaz hat gesagt…

What a gorgeous card.

SueH hat gesagt…

Oh, this is so sweet and pretty and I just love the delicate colour pallet that you’ve used.

Sue
x

REDLAN hat gesagt…

Beautiful! I like the lace.

Mina hat gesagt…

beautiful card, I love the gorgeous colours...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
Mina xxx

Julia Dunnit hat gesagt…

This is gorgeous - so much detail!

Bev hat gesagt…

So pretty! Love your choice of papers and colours. Thanks so much for joining us this week. x