Montag, 4. Juli 2011

stamps & fun = creativity Challenge "rot und gelb" und ein Gewinner


Hallo und schönen Montag! Wir starten wieder mit einer neuen Challenge bei Stamps&Fun=Creativity in die neue Woche. Diesmal haben wir die Farbvorgabe gelb und rot für Euch.

Hello and happy monday! Let´s start into the new week with a new challenge at Stamps&Fun=Creativity. This week we have the color combo of red and yellow for you.

Ich habe für meine Karte zwei der süßen Belles´n´Whistles Stempel kombiniert: Wheeling By und Little Eden. Die habe ich gestempelt, eingescannt und soweit geschrumpft, daß sie als kleine Schwester in dem Wagen Platz hat.

I combined two of those beautiful Belles´n´Whistles stamps here: Wheeling By and Little Eden. Little Eden was stamped and scanned and then made smaller so she´d fit in the cart as a little sister.

Und nun ist es an der Zeit, die Gewinnerin meines Candy´s vom Geburtstags Blog Hop bekannt zu geben. Es ist:

And now it´s time to announce the winner of my candy I offered during our birthday blog hop. It´s:


Mit meiner Karte möchte ich auch an diesen Challenges teilnehmen:

I am entering this card also into these challenges:

Sweet Sketch Wednesday:


Stampavie and more: mehr als 3 Lagen/more than 3 layers

Hanna and friends: for a man - big or small/für einen Mann, egal ob groß oder klein

Und dann noch das Bild der benutzten Copics:

And here´s the picture of the Copics used for this image:


Kommentare:

hellerlittle hat gesagt…

boah was für eine tolle Idee !!
Deine Karte sieht super klasse aus
LG hellerlittle

Nicole hat gesagt…

Hallo,

deine Karte ist sehr schön.
Und mit Freude hab ich grad vernommen, dass ich bei dir gewonnen habe. Nun wollte ich dir schreiben zwecks meiner Adresse, aber mein Programm öffnet das Fenster mit deiner Mailaddi leider nicht...

Wärst du so lieb und würdest mir mal schreiben N.Kuehnert@gmx.de?

Liebe Grüße
Nicole

Kathie hat gesagt…

Hi Kathrin, I just love your card, what a cute image, love your colours and wonderful embellishments this is an awesome masculine card. Thanks so much for sharing your card with us at Sweet Sketch Wednesday and good luck,
Kathie SSW-DT

mulberry station hat gesagt…

i love your card. Especially, the beautiful detail in your coloring. It is gorgeous! It is such a sweet image. I love your color scheme and wonderful DP. it is so nice to have you join us this week.
Nancy SSW-DT

sweetbloominscraps hat gesagt…

Kathrin, this card is so sweet! I lov eyour colors, layers and sweet sentiment!
Judi SSW DT

Jeannie hat gesagt…

What a perfect card for a new big brother! Great papers and colors too! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Sharon Basel hat gesagt…

Kathryn this is gorgeous. What a sweet image with the sentiment for a new baby card. Such a creative take on the sketch. Thanks for sharing this wonderful card with us at Sweet Sketch Wednesday!
Sharon, SSW-DT

Sandra hat gesagt…

WOW!!! Wonderful project. I love image and how you colored it !!Thanks for joining our challenge at SAM,and good luck !!
Hugs
Sandra

Genevieve hat gesagt…

Wow!! Beautiful card, your colouring is fab! Thanks for joining us this week @ Sweet Sketch Wednesday :)

Genevieve DT

melody hat gesagt…

wow..fabulous card chickie! lovin all that stitchin ~ and that image is just 'darlin'! love your take on the sketch ~ beautifully done!

The Stamper's Touch hat gesagt…

I am always in awe of your gorgeous coloring!!! You are a true artist! Love your card!! Thanks for joining us at SSW.

Linda

Kiki hat gesagt…

Hi Kathrin!

Ich weiß gar nicht, was ich noch sagen soll. Auch diese Karte ist wieder ein Traum. Wo nimmst du nur immer die Ideen her?

LG, Kiki

PS: Vielen Dank auch für's Mitmachen bei SAM.