Freitag, 23. Juli 2010

Just Magnolia # 65, Friday Sketchers # 112, Stamp Something und Totally Papercrafts Feeling Fruity


Der Sketch dieser Woche bei den Friday Sketchers, den ich für die Karte verwendet habe, schaut so aus (und wieder habe ich eine zusätzliche Lage Papier eingebaut):

This is what this week´s sketch at Friday Sketchers looks like (again I added another layer of paper):



Bei Just Magnolia lautet das Thema "vintage" - darum distressete Ränder, und viel Braun.

At Just Magnolia the new theme is "vinatge" - so I distressed the edges and used a lot of brown.

Bei Stamp Something heißt es diesmal "something flowery", also mit vielen Blumen.

At Stamp Something they want us to create "something flowery" this week - so I used a whole bunch of them.

Und bei Totally Papercrafts dreht sich alles um Früchte.

And at Totally Papercrafts they want us to feel fruity...

Die Tilda ist aus der "A Little Yummy For Your Tummy" von letztem Herbst, der Tag, die Blätter und die Bordüre sind Die Cuts von Magnolia, der Text von Stampin´Up.

Tilda is from last fall´s "A Little Yummy For Your Tummy" collection, the tag, leaves and lace are die cuts by Magnolia, saying by Stampin´Up.

Kommentare:

Fanny hat gesagt…

Hi,

deine Karte ist so unglaublich schön geworden. Ich liebe Braun-Töne. Auch deine Coloration ist einfach nur toll.

Liebe Grüße
Fanny

CraftCrave hat gesagt…

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave today [23 Jul 12:00pm GMT]. Thanks, Maria

Kathy hat gesagt…

WOW you have to be the fastest card maker Kathrin!!
AND it is gorgeous everytime!! Love all your beautiful details and your vintagey look is so pretty!
Thanks so much for playing along at Just Magnolia!
:)Kathy

Riet hat gesagt…

Ohhhh wowww So beautiful card,i love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

joey hat gesagt…

Hi Kathrin

this is gorgeous beautiful colourwork, thanks for joining us at tpc

Joey.xxx

Sandra (soleil) hat gesagt…

Hallo Kathrin,

die Karte ist ein absoluter Traum, ein großes Kompliment dafür!

Gerade habe ich mit Freude auf dem Hanna and Friends Blog gelesen, dass ich dein Blogcandy gewonnen hab, ich bin ganz aus dem Häuschen! Da sag ich schon mal vielen herzlichen Dank. Ich weiß keine andere Möglichkeit, daher hinterlass ich einfach hier mal meine Email-Adresse:
sandra.barth@gmx.net

Viele liebe Grüße und ein schönes Wochenende wünsch ich dir.

Sandra

Sue hat gesagt…

Hi Kathrin
Totally stunning card, awesome colouring, beautiful papers & detail, thank you for joining us at Totally Papercrafts this week, hope to see you next week, sue,x

Anke hat gesagt…

WOW WOW WOW Kathrin ein traumhaft schönes Werk *schwärm*

Liebe Grüße
von Anke

Emma hat gesagt…

Wow such a beautiful card, gorgeous details.
Thanks for joining us at Totally Papercrafts and good luck.
Hugs Emma x
www.craftyemmasstore.co.uk

Stampin Mindy hat gesagt…

Oh my! This is amazingly stunning! I love all of the details, your coloring. Wow, everything is perfect!

Thanks for joining us at Just Magnolia!

Hugs, Mindy

Jeanette hat gesagt…

This is beautiful Kathrin!
Thank you for joining in our challenge this week!
Have a great day!
Hugs Jeanette :)
Friday Sketchers

~Denise Lynn~ hat gesagt…

Beautiful card, lovely flowers! Thanks so much for playing along with us at Stamp Something this week, hope to see you again next week! :)