Donnerstag, 6. September 2012

Cute Card Thursday - autumn gold


Hallo Ihr Lieben!
Wie jeden Donnerstag startet auch heute eine neue Challenge bei Cute Card Thursday. Und diesmal lautet unser Thema "autumn gold", also goldener Herbst.

Hello friends!
As every thursday also today a new challenge is starting over at Cute Card Thursday. And our new theme is "autumn gold".

Ich habe hier die süße Tilda with Peanut genommen. Ich kann sie mir so richtig vorstellen, wie sie die kleine Maus auf einem Spaziergang durch den Herbstwald entdeckt hat, der Wind zerzaust ihre Haare... 
Und ich wollte endlich die Tannenzapfen ausprobieren! Naja, etwas frisselig waren sie schon, aber am Ende bin ich mit dem Ergebnis zufrieden (auch, wenn die Deko fast etwas überdimensional ausgefallen ist).

I used cute Tilda with Peanut here. I can imagine how she takes a walk through the fall-ish woods and she finds this little cutie while she's there. The wind is playing with her hair....
And I finally wanted to make some of those pinecones. Okay, they were kind of complicated to get in shape but at the end I am quite happy with the result - even if the decoration is a little too big.

Hier möchte ich gerne teilnehmen:
I'd like to join these challenges:

7 Kids College Fund: anything goes

Papertake Weekly: anything goes

Cutie Stampers: Herbstblätter

Kartenallerlei: Freunde

Und heute auch wieder ein Bild der verwendeten Copics:
And I also have a pic of the Copics used today: