Mittwoch, 21. November 2012

Whiff Of Joy Challenge - a photo inspiration


Hallo und schönen Mittwoch!
Es gibt eine neue Challenge bei Whiff Of Joy - und diesmal sollt Ihr Euch von diesem Foto inspirieren lassen.

Hello and happy wednesday!
There's a new challenge at Whiff Of Joy and this time we have a photo for you that you should get inspired from:


Ich habe Maya & Kitty fahren Schlitten genommen und mit etwas Blau eine fast weiße Karte gestaltet. Und so fahren die beiden nun mit ihrem Schlitten durch die weiße Winterlandschaft. Die Ränder einiger Papiere habe ich mit braunem Distress Ink gewischt, um eine Verbindung mit dem Motiv herzustellen, das teilweise auch braun coloriert ist. Und natürlich durfte Glitzer für den frostig-winterlichen Effekt nicht fehlen.
Den Text habe ich mit den Buchstabenperlen von Whiff Of Joy, aufgefädelt auf ein Stück Twine, geschrieben.

I used "Maya and Kitty sledging" and with a little blue added I created a nearly all white card. And so these two cuties are on their way through the white winter wonderland. I used brown Distress Ink to ink up some of the paper edges to bring the partially brown colored image and the papers together. And of course I needed some Stickles for the frosty winter-ish effect.
The saying is made using the letter pearls by Whiff of Joy, put on some twine.

Hier möchte ich mitmachen:
I'd like to join these challenges:

Creative Card Crew: anything goes

Sweet Stamping: there's no people like snow people

Stamptacular Sunday: recipe (twine or ribbon, pearls or gems, die cuts or punches)

Und hiermit habe ich coloriert:
Coloring has been done using: