Dienstag, 6. Oktober 2009

Sketch Saturday # 71, Roses on Paper # 22 und A Spoon Full Of Sugar # 72



Auch diese Karte ist für 3 Challenges entstanden.
Zum einen gibt es bei Sketch Saturday diesen wunderbaren Sketch:

Even this card was made for 3 challenges.
First for the new challenge over at Sketch Saturday, where they have this great sketch for us:



Roses on Paper hat sich eine Farbkombi für uns ausgedacht: braun, orange und grün. Außerem sollen wir einen Sketch von irgendeiner anderen Challenge damit kombinieren.
Und A Spoon Full Of Sugar möchte gerne Halloween-Karten oder -Basteleien sehen.
Ich habe mich für "Tilda auf Besen" aus der neuen So Spooky Collection von Magnolia, die ihr ebenfalls in meinem Shop bekommen könnt, entschieden. Und dazu den tollen Text - auch von Magnolia - gewählt, der mir wirklich total gut gefällt. Und meinen Drippy Goo Punch mußte ich auch wieder verwenden... ;o)

Roses on Paper has chosen the color combo brown, orange and green and also ask us to combine this card with any sketch challenge.
And A Spoon Full Of Sugar has "Halloween" picked as their new theme.
I went with this cute Tilda image from the So Spooky Collection by Magnolia and combined it with this great saying, from Magnolia as well. And I just had to use my Drippy Goo punch again... ;o)

Kommentare:

COCO hat gesagt…

OH very nice card !!!!
fab papers and colours !!!
Thanks for your participation to S.S.
Hugs COCO

Rheannon hat gesagt…

This is flip out cute Kathrin. FLIP OUT CUTE!!! Lol. And look at that little border punch there... never say never :) The Drippy Goo is great. You're having fun with it for sure!

Terry hat gesagt…

Hallo Kathrin, Einen Sehr Shöne Karte hast du gemacht...Vielen Dank das du mitgemacht hastmit Sketch Saturday. LieBe GruBe terry

Maya hat gesagt…

Ohhh my!!
This is awesome!!
Such beautiful details and colours,and you have coloured Tilda to perfection!!
Hugs from Maya :)