Samstag, 20. Juni 2009

Just Magnolia challenge # 10 und Sketch Saturday # 56



Sommer - wenn auch das Wetter nicht wirklich mitspielt, zumindest basteln können wir ihn uns. Das haben sich wohl auch die Leute von Just Magnolia gedacht und dieses Thema für ihre Challenge # 10 gewählt.
Gearbeitet habe ich meine Karte nach dem neuen Sketch von Sketch Saturday:

Summer - even if the weather isn´t that sunny at least we can craft about it. Guess that´s what Just Magnolia thought also and so they picked this as their theme for challenge # 10.
I followed the new sketch at Sketch Saturday for my card:



Tilda scheint hier auch nach dem Sommer Ausschau zu halten, daher habe ich mich für dieses Motiv entschieden. Außerdem habe ich gleich meinen neuen Stanzer ausprobieren müssen - ich liebe ihn jetzt schon! Dazu habe ich ein paar Papierreste ein Stück Spitze und eine Hydrangea von Prima kombiniert.

Seems like even Tilda is looking for summer - that´s why I´ve chosen this image. I also had to try my new punch - and love it! I used some paper from my stash, a bit of lace and a hydrangea flower by Prima.

Kommentare:

Tanja hat gesagt…

Eine traumhaft schöne Karte! Diese Farben... *schwärm*

LG Tanja

strawberry fields hat gesagt…

This is absolutely beautiful. You did a beautiful job
fiona x

June Houck hat gesagt…

Beautifully done! Your cards are so amazing. How do you do it?

angeljakki hat gesagt…

what a great card, such a lovely tilda stamp x

scrappyjan hat gesagt…

what a beautiful card! janny

debbies hat gesagt…

Such pretty colors and great scene!

Kim Piggott hat gesagt…

Wow this is just so beautiful!
Love your cute image and such pretty colours and detail!
Thank you so much for joining us at Just Magnolia!
hugs
kim x

Cathy hat gesagt…

Stunnning - I adore the colours and details, and what a great interpretation of the sketch.
Cathy xx

Saskia hat gesagt…

Lovely card with beautiful colours!!! So sweet!

Greetings,
Saskia :)

sasibella hat gesagt…

Die Karte ist wunderschön geworden.Ich liebe diese farbkombi!

Joey hat gesagt…

wow... deien Karte ist einfach Hammer... da stimmt alles.


LG Doreen

June Houck hat gesagt…

This is so beautiful! I love every little detail; especially the stitching :)

papercraftsbyrach hat gesagt…

A beautiful card. hugs rachxx